Trimmereid on väga erinevaid. On väikesed ja kerged silmuskäepideme ning kõvera toruga murutrimmerid, veidi võimsamad sirge võlli ja topeltsangadega rohulõikurid ning päris võimsad võsalõikurid. Lisaks erinevad mootorite võimsused, kahe- ja neljataktilised mootorid, uute suunanäitajatena viimastel aastatel ka kombineeritavad tööriistad ning võims ad akutrimmerid. Suurem osa enamlevinud bensiinimootoritega trimmeritest on 2taktiliste mootoritega, mis tähendab, et kütusepaaki tuleb valada õli ja bensiini segu. Honda seevastu on kogu oma ajaloo vältel panustanud neljale taktile. Nendel on juba eraldi õlitus ja kütust segada pole tarvis. Igivana teema trimmerikasutajatele on see, millist jõhvi oleks kõige mõistlikum kasutada? Kas jämedamat või peenemat? Ühte mahub poolile rohkem, teine aga kulub vähem. Viimastel aastatel on hakanud turule jõudma akutrimmerid, mis ei rahulda mitte üksnes tavatarbija vajadusi, vaid sobivad isegi proffidele. Teiseks valdkonnaks, mida samuti aina enam avastatakse, on kombitööriistad.
Edasi lugemiseks , telli digipakett või osta artikkel
0,99 € Osta artikkel